Thursday, January 21, 2010

babe,kiss my ass lah

wehweh haha lama ila mghilangkan diri.perhhh agak malas nak update blog now.hehe awak nk tahu satu cerita?saya ada new admire.hahaha errr ok not funny.die kan kan comel,handsome,perh cair bhai tgk die syum.haha tapikan,i dga cerita ade org suke die gahhh jealous ni!haha sabar sabar.then maybe die dh tahuuuu kot.gahh maluuuuuuuuunye hahaha :">

heh,kawan saya sorg ni kan.haha dah pndai mngada skrg.dah pndai mnggatal.saya pun tktahu mne die belajar.die cakap saya ajar die haha.luqmaan mmg,semua nak salah kan saya.hahaha die makin hndsomee wooo wiwwwitt then die makin rmai peminat hehe.jealouss sayaaa hahaha
sangattt jealous ni!

heh tadi saya jmpe anis,suhaa and ainaa.haha seniorr yg cun cantik lagi comel lagi perhhh susah nak cakappp haha.and tdk lupaa saya jmpe safuan,firdaus,bob,azri,adzly perh ramaaai senior saya jmpe hari ni.haha esok jmpe lagi kan kan.esok ada cross country ok dan saya cubaaa utk mndapat top 10 yeahh go ilaa goo!

and now,time to sleep.gahhh esk kne bgn awal!7.30 kene ada kt padang dah.watahekkkk,sumpah awal gilaa.haha tkpetkpe,time tu mmg bagus kite bersenam.keluarkan peluh baru sihatt kann kann haha.so heeeee nothing else i can say,bye loveddd

No comments:

Post a Comment