Saturday, April 3, 2010

i loikeee youu

hee dh lama i tk bloggy kann.heee rindunya rinduuunyaaa.tapi i rinduu khai berganda dari i rinduu mr bloggy nii hehehehe :8 mengada ngada betoi ye haha.eh ehhh saya dh buat facebook.haa ainaa tolong buattkan heee thankyou ainaa darladarla heee ohh kalau rajin add lah.i still tkpndai mcm mana nk guna fb nii hohohoh.now dlm proses meng-add org.haaa cousin saya semua sibuk suruh add haih -.-

mannnn,saya dh lama tk shopping.ohhh baju saya semua dh kecik haa itu bermakna saya dh makin besar.bkn gemok lahhh.haihh
bila nk shopping niii.ee tengok gmbarr tu dia shopping.jealous ni jealouss nii hahahaha mengada.ehh i teringin nk mcflurry lah ehh nk idulgence cake lah ohmygodd semua i nakkk.heee tibatiba rasa lapar pulak kann heheheh.ehh i nk tgk manchester cityy lawan ni hahaha okay choww (:

No comments:

Post a Comment