Wednesday, May 12, 2010

okay here some of random updates

-baru lepas mandi yeah lama botoi saya mandi ye harini :P
-tekak sakit yg teramatt
-freaking tired
-midterm exam nk dekat dah.omg omg
-study study but still malas
-so confused
-i miss the old him.err is he reallyreally changed?idk -__-
-uhh boy,stop disturb me please
-2 ehsan,stop to be ill-mannered please
-dey budak tusyen bahan saya dgn danial!ni fitnah nii!
-geram dgn syabillahbabil
-sayang farisha saya,sayang atiqah saya,sayang najlaa saya
-sayangg prince k saya juga
-yeah sangat active dkt facebook and also myspace too :')
-ye ye dah gemuk ye skrg,sangat gomok
-no no makin short.tidaktidak tolongg T.T
-makin gedik makin mengada ngada,its normal kan
-okay till here saya nk chatting dgn prince saya
-hohoho cikedingcikedingggs chowcincaaauuu :")

No comments:

Post a Comment