Monday, June 14, 2010

selamat pagi

okay now 12.43 and yea i still tk tidur.i don't know what to do now.feel like bosan gila tahap ayam.and credit tade so like ah babi gila.aku nk topup tde duit then ERGH.ouh saya baru pulang dari kampung.wuu best tuuu.and yeah abang saya sudah married.yg nmbr tiga ituu,oh tggal saya dgn abang ejad sahaja and tidak!nk married jugak hehehe abang saya kata dia tidak mahu kawin so he will be tertu.tertu is like teruna tua.eee abang,kawinlah -.-

ohh,
one more week i had to be shut up at home.i repeat shut up at home.oh ayat dia,nk belikan?hahaaha errr bosannya.bila balik kampung rasa nk balik bangi.bila dh balik bangi,rasa nk jalan-jalan.mahu jalan-jalan mana?fulus tarak,haiya manyak bosan ini duduk lumah maaa.EEEEEEE tibatiba saya rasa mcm mahu menangis.i wanna cryy i wanna cryy hahaha stupid songg but i likeeeeeeeeeee.wuuu

OH I MISS MY GEDIK,AND MY SAYANG,AND MY HONEY,AND MY DEAR

eh sayang saya and honey saya ajak pergi manatah rabu ini.mahu join ke?ee eeeeeeeeeee duittt tolongglah!i need youuu,please i want moneyyyyy!err mana mahu cari duit ni?eee aku dh pnt lah mcm ni.nk tidurr.mengantuk tahu tk?so goodbye :L

No comments:

Post a Comment