Sunday, June 6, 2010

You are forgetful

You ever hear about friends forgetting their friends?ohh of course lah pernah kannn.truly i say i don't like people like that.bila sng lupakan mcm tu je then susah barulah terhegeh hegeh pergi cari kita.watafish,kau igt aku ni apa?kertas?bila susah cari aku,bila sng tggal mcm tu je.

lagilagi bila kau dh ada girlfriend/boyfriend.oh yeaa ,girlfriend/boyfriend more important than friends kan?yeayeaaaa,baru aku tahu.selama ni,bila kau susah girlfriend/boyfriend kau tolong kau ke weh?hah enough lah,dont be a forgetful boleh tk kawan?

yea,aku tk hope pun yg kau akan baca blog aku ni.yelah,buat apa baca kan,better layan girlfriend/boyfriend kau tuu.they more important than me.yela,siapalah aku nk di-compare kan dgn diaorg kann.so aku pun dh tade mood nk update.semua sbb kauuu yg tk reti appreciate org.last word yg aku nk ckp,i hate forgetful people
like youu okay kawan

No comments:

Post a Comment